1.JaVA_Platypus schreef:
Ik heb twee van deze kits gebouwd (eentje uit de originele AM doos) en ik heb dat gedoe met die motoren niet. Mogelijk sluit de motorkap niet goed aan. Dat is best lastig om te corrigeren, hoe staat het er mee? De B-25 kit is redelijk ingewikkeld. Hij is best wel groot en er zitten veel onderdelen aan. De banden zien er prima uit vind ik. Maarja, als ze van verharde banen opereerden heb je inderdaad wel minder viezigheid erop. Ze zijn al goed voorzien van een wash, de wielnaven zien er goed uit. Ik heb nog wel een vraag over de raampjes, hoe ga je dat afplakken met het spuiten????
Het is inderdaad een grote bak, althans voor mijn doen wel. Ik ben meer van de single engine props, ook omdat grotere niet in mijn vitrine passen
. Het probleem met de motor ligt denk ik inderdaad aan mij. Ik ga eens kijken of ik een en ander nog kan redden. De banden ga ik nu invullen met een zwarte wash, het bruine bagger was achteraf niet zo'n goed idee. Kwa ramen zie ik geen probleem hoor, ik plak ze gewoon af of smeer ze in met micro mask oid.
Paulus de Boskabouwer schreef:
Waren de cowlings exact symmetrisch of niet?
In het laatste geval kan het zijn dat je de linker en rechter motorkap hebt verwisseld en dat daardoor een "dubbele" fout is ontstaan.
Daar zeg je wat Paul, zou zomaar eens kunnen dat daar de fout in zit. Ik zie op de beschrijving ook dat ze allebei een eigen nummertje hadden in de sprue...als ik die nou eerst eens doorlas. Overigens vraag ik me dan wel of de rechter ook een afwijkende stand zou moeten hebben. Die staat mijn inziens normaal. Ik ga er eens naar kijken of er nog wat te redden valt. Vleugels zitten uiteraard nog niet aan de romp vast.
Erik