Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 22:24 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 13 jun, 2012 0:49 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 19 jul, 2006 10:48 am
Berichten: 7901
Woonplaats: Ingelmunster
Mooie schilderwerken in de cockpit, en mooie canopy, moet eens proberen aan die parket plus te geraken hier in Belgie. Nog nergens kunnen vinden. of voldoet iedere soort hiervoor?

_________________
The early bird get's the worm, but the second mouse get's the cheese...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 13 jun, 2012 17:43 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 16 maart, 2010 22:32 pm
Berichten: 261
Ik weet het... mosterd na de maaltijd, maar wel lekkere mosterd, een foto van een A-87V camera in de 24K...
Foto is alleen copyright protected en zo, maar hier even een linkje van een site die tegenkwam toen ik naar rotjes en strijkers aan het zoeken was voor onder m'n stub wings... :)
Jammer dat het boeltje al dicht zit... :)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 14 jun, 2012 0:30 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 23 sep, 2005 15:51 pm
Berichten: 987
Milt79 schreef:
Foto is alleen copyright protected en zo
Daar zijn tooltjes voor dus de betreffende afbeeldingen heb ik allemaal al opgeslagen :wink:

Milt79 schreef:
Jammer dat het boeltje al dicht zit... :)
Nog niet...

Tja... en dit zijn dus wel de foto's waar ik naar opzoek was.
Ik weet dan ook nog niet of ik blij met je ben of niet :lol: :lol: :wink:
Nou had ik zo in de planning om vanavond of morgen de romp maar eens dicht te maken. Maar bij het zien van je foto's ben ik ontzettend gaan twijfelen. Ik heb nog mogelijkheden.....

Bedankt voor de link met de foto's !! Ik ben er superblij mee en als je nog meer vindt, stuur ze (of de link) maar op.
Ondertussen ga ik me eerst maar eens goed beraden voordat ik verder ga......
:mrgreen:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 27 jun, 2012 22:24 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 01 jun, 2006 13:03 pm
Berichten: 5691
Woonplaats: Flevoland
Asmodi schreef:
Milt79 schreef:
Foto is alleen copyright protected en zo
Daar zijn tooltjes voor dus de betreffende afbeeldingen heb ik allemaal al opgeslagen :wink:


In internet Explorer: klik met je linkermuistoets op de foto ( niet loslaten! ) en sleep deze naar beneden naar de statusbalk van Explorer....hier laat je 'm los. Vervolgens opent de foto in een nieuw scherm die je gewoon kunt opslaan :wink:
Dit werkt overigens niet altijd maar voorlopig vaak genoeg.

Gr. Arjan

_________________
Dear life, when I said "can my day get any worse" it was meant as a rhetorical question....not a challenge.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 21 okt, 2012 12:02 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 23 sep, 2005 15:51 pm
Berichten: 987
I.v.m. een aantal showmodellen voor Allo Allo Modelbouw te Kerkrade, en een Seahawk die even voor de SMC afgemaakt moest worden, is deze even On-Hold gezet.... helaas, maar het was niet anders.
Inmiddels ben ik weer begonnen. De Hind heeft een preshading ontvangen en de eerste laag aan de onderzijde zit er op.
Echter, de kleurkeuze is een drama. Ik heb er namelijk voor gekozen om af te stappen van de witte UN-versie omdat ik een ontzettend mooi verweerd Russisch toestel (in Oost-Duitsland) had gezien, die ik wel wilde maken.
Op internet worden op meerdere gerenommeerde sites verschillende FS-nummers gegeven, waarbij soms toch wel hele vage, dubieuze combinaties.
Gisteren wat aan het proberen geweest met een zachte blauwe kleur. Echter, ik twijfel nu al of dit de juiste keuze was...
Straks even nog wat verdiepen in het toestel wat ik wil ga maken.
Wordt waarschijnlijk deze week vervolgt met een foto-update.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 21 okt, 2012 17:32 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 16 maart, 2010 22:32 pm
Berichten: 261
Ik ben benieuwd!
Ik ben ook net het verfproces ingerold. De basis 'zand'kleur zit er op, en ook de rotors zijn gesprayed, zal snel ook eens wat foto's plaatsen...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 22 okt, 2012 0:48 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Asmodi schreef:
I.v.m. een aantal showmodellen voor Allo Allo Modelbouw te Kerkrade, en een Seahawk die even voor de SMC afgemaakt moest worden, is deze even On-Hold gezet.... helaas, maar het was niet anders.


Hoeft geen probleem te zijn hoor. De groepsbouw duurt tot 31 december, dus nog een dikke 2 maanden. Al zijn er wel een aantal bouwers die het wat af laat weten volgens mij.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 28 okt, 2012 23:00 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 23 sep, 2005 15:51 pm
Berichten: 987
Vanmiddag even bezig geweest met de onderkant van de Mi-24 in de kleur te zetten.. pre/basis/post/etc
Lastig om de kleur te bepalen van een foto, maar ik denk dat ik aardig de kleur te pakken heb en lekker heb weten te verweren.
Nu op naar de beide andere kleuren. Binnenkort meer.

Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 28 okt, 2012 23:05 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Ik zie geen foto

[edit 29-10] Nu wel.

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Laatst bijgewerkt door tsjopper bob op ma 29 okt, 2012 23:56 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 29 okt, 2012 22:46 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 13 jun, 2005 11:10 am
Berichten: 2685
Woonplaats: Stiens
Als je zo'n Oost duits exemplaar wil maken zou ik persoonlijk het grijs wat lichter houden; Zeker als je er een verweerde kist van wil maken. Tot nu toe mooi werk verder en moet gezegd worden, die preshading doet z'n werk uitstekend.

Ronald


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bert Takken en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement