Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 19:20 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 03 mei, 2012 17:23 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 apr, 2005 11:56 am
Berichten: 6343
Woonplaats: ARNHEM
Bij short run mits is het toch een beetje Oefening Baart Kunst, en volgens mij heb je er zo links en rechts nog wel een paar liggen. Doorgaan draagt dus zeker bij tot de "Oefening". Daarbij is het soms wellicht een kwestie met wat minder genoegen nemen en meer zwoegen, maar dan heb je wél een uniek model! Succes dus.


Groetjes, Nico

_________________
Japanese: their paint could' t fly as fast as their airplanes.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 05 mei, 2012 20:58 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 13 maart, 2011 22:39 pm
Berichten: 5056
Woonplaats: IJsselstein UT
Juggernaut schreef:
Vooruit, jullie hebben me overgehaald. Ik zal rustig aan doorgaan met deze kit en proberen het beste eruit te halen. :)


Danny


Gelukkig maar! :brouw:
Maar ik kan me je teleurstelling wel voorstellen: ik had hetzelfde met de Wildcatfish. Soms is er ondanks alle geduld en moeite gewoon niet meer van te maken.
Het zou echt een hele bijzondere aanwinst zijn voor deze groepsbouw. Eindelijk eens echt wat anders.
vrGr
Jan

PS: wil je nog even antwoorden op mijn PB over de Horten/Gotha?

_________________
Op de werkbank:
* Mitsubishi KI-21-1-a Sally, ICM 72205, 1:72 voor de BB "Banzai! De Japanse luchtmachten 1937-1945".

Onlangs voltooid:
* Mitsubishi Ki-51 Sonia, Hasegawa B005, 1:72 voor de BB "Banzai! De Japanse luchtmachten 1937-1945".
* Dornier Do 24T-3, Italeri 1323, 1:72 voor de BB "Franse luchtvaart 1900 - nu";
Portfolio:
* Mijn ATF portfolio 2011-heden


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 05 jun, 2012 20:45 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 20 sep, 2005 20:50 pm
Berichten: 10552
Woonplaats: Installation 05
Wel, na deze even opzij te hebben gelegd heb ik 'm er maar weer bij gepakt. Hij moet toch eens af komen, niet?
Het ging niet echt eenvoudig, maar ik heb de vleugel op z'n plek zitten.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Nu moet ik nog een paar punten bijwerken, maar als dat is gebeurd kan deze gespoten worden.


Danny

_________________
Now the gate has been unlatched, headstones pushed aside; corpses shift and offer room, a fate you must abide!

photo 486741photo 488472


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 05 jun, 2012 21:04 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 13 maart, 2011 22:39 pm
Berichten: 5056
Woonplaats: IJsselstein UT
En Danny? Ga je de deadline halen?
VrGr
Jan

_________________
Op de werkbank:
* Mitsubishi KI-21-1-a Sally, ICM 72205, 1:72 voor de BB "Banzai! De Japanse luchtmachten 1937-1945".

Onlangs voltooid:
* Mitsubishi Ki-51 Sonia, Hasegawa B005, 1:72 voor de BB "Banzai! De Japanse luchtmachten 1937-1945".
* Dornier Do 24T-3, Italeri 1323, 1:72 voor de BB "Franse luchtvaart 1900 - nu";
Portfolio:
* Mijn ATF portfolio 2011-heden


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 05 jun, 2012 21:16 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 20 sep, 2005 20:50 pm
Berichten: 10552
Woonplaats: Installation 05
Durf ik nog niet met zekerheid te zeggen, maar ik ga m'n best doen!


Danny

_________________
Now the gate has been unlatched, headstones pushed aside; corpses shift and offer room, a fate you must abide!

photo 486741photo 488472


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 06 jun, 2012 20:05 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 20 feb, 2007 15:59 pm
Berichten: 3111
Woonplaats: venlo
Tuurlijk ga je het halen , gewoon de hele dag denken , ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen,
ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen.

Henny

_________________
Modelbouwen is geen hobby, het is een verslaving


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 07 jun, 2012 17:54 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 20 sep, 2005 20:50 pm
Berichten: 10552
Woonplaats: Installation 05
Ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen, ik ga het halen.... :mrgreen:

Wel, ik ben in ieder geval weer bezig geweest. Ik heb een aantal plekjes geplamuurd en geschuurd, daarna heb ik een potje 'eau de Beerput', beter bekend als Mr. Surfacer 1000, open getrokken en over de geplamuurde plekken en kleine resin onderdelen gesmeerd, om zo de kleine oneffenheden op te vullen (althans dat hoopte ik, geen idee eigenlijk of dit spul daar goed voor is)..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nu wilde ik nog één keer de boel opschuren en als alles glad is gaat de spuit erover, denk ik.


Danny

_________________
Now the gate has been unlatched, headstones pushed aside; corpses shift and offer room, a fate you must abide!

photo 486741photo 488472


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 22 jun, 2012 3:48 am 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 20 sep, 2005 20:50 pm
Berichten: 10552
Woonplaats: Installation 05
Wel, omdat deze GB nog maar 3 dagen duurt, en ik deze kit nooit op tijd af ga krijgen heb ik dit topic maar verplaatst naar het Militaire Luchtvaartdeel.

Dat ik de kit niet op tijd af heb gekregen mag ik niet aan de kit wijten, maar ik heb door de verhuizing kostbare tijd verloren...
Ik wil nog steeds m'n best doen om deze tot een respectabel eind te brengen.


Danny

_________________
Now the gate has been unlatched, headstones pushed aside; corpses shift and offer room, a fate you must abide!

photo 486741photo 488472


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 03 jul, 2012 19:12 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 20 sep, 2005 20:50 pm
Berichten: 10552
Woonplaats: Installation 05
Om toch te laten zien dat ik nog wel íets doe plaats ik maar een aantal foto's.
Om te beginnen heb ik de resin onderdelen geprimed om de verf beter te laten hechten.
Afbeelding
Afbeelding
Daarna werd de rest van het toestel ook RLM 02 gespoten en later in de P+ gezet:
Afbeelding
Afbeelding

Ik hoop dat ik in een paar dagen de decals kan aanbrengen.


Danny

_________________
Now the gate has been unlatched, headstones pushed aside; corpses shift and offer room, a fate you must abide!

photo 486741photo 488472


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 05 jul, 2012 22:07 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 20 sep, 2005 20:50 pm
Berichten: 10552
Woonplaats: Installation 05
We zijn er bijna, de decals zitten erop en zijn gesealed. Ik wil de P+ nog een dag of 2 laten uitharden en dan ga ik washen. Daarna kan de matte lak erover, kan het windscherm erop en kan ik deze als klaar beschouwen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Danny

_________________
Now the gate has been unlatched, headstones pushed aside; corpses shift and offer room, a fate you must abide!

photo 486741photo 488472


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement