Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 23:04 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 24 maart, 2010 20:48 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 19 jan, 2008 22:23 pm
Berichten: 1263
Flute schreef:
Sorri voor de pauze - weer computer probleemen (monitor kapot). Alles ziet zover uitstekend uit.

>Wel ga ik een supper gedetaillieerde strut maken om vervolgens daar heel veel van te gieten voordel is dat ik er maar eentje hoef te maken.<

Twee, denk ik- de binnenste paar zijn breeder dan de buitenste - vaak zo met 2-bay machines,zowel duits als engels.


Paul.



Thanx dat wist ik niet :D zal er ff naar kijken

Ron


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 25 apr, 2010 22:21 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 19 jan, 2008 22:23 pm
Berichten: 1263
Eindelijk mijn wings voor deze kist klaar netjes in resin gegoten en ze zijn in één geheel met de juiste di nog wat kan er ff niet opkomen maar de hoek dat de tips omhoog staan in elkgeval.
Ik ben zeer tevreden met het resultaat ben ook nog andere dingen voor andere projecten aan het gieten dus de hobby wordt ineens een stuk interesanter doordat je dus dingen die je vaak gebruik een copy van kunt maken (zoals true detailes wieletjes die toch 5 euro per stuk zijn.)
Anny way de wings zien er zo uit, nu ga ik me bezig houden met het primen en eventueel het vullen van gaatjes van de tiny belletjes die er waarschijnlijk her en der in zitten.
Ik hoop dat ik van de week kan beginnen met het instaleren van de wings en struts/rigging, of die af komt voor de 30 betwijfel ik maar heb twee hele vrije dagen dan moet ik toch een eind komen dacht ik zo.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

PS als iemand intressen heeft in deze wings stuur ff een PBtje en ik maak zo nog een setje heb er al twee op vooraard staan voor mijn andere projecten in de toekomst aangezien ik nog een DH9A/ DH4 / wil maken.
Wat de prijs wordt voor de wings ben ik nog niet over uit, zou ook niet weten wat redelijk is voor deze set.

Ron


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 29 apr, 2010 18:57 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 19 jan, 2008 22:23 pm
Berichten: 1263
Bij deze ga ik dit modeletje niet afkrijgen, deze week druk bezig geweest met het detallieren van de romp waar nogal wat werk in zit vervolgens moet het riggen en strut verhaal nog gedaan worden wat never nooit morgen klaar is.
Ik weet niet wat er met het onderwerp gaat gebeuren? blijft het hiero staan of gaat het naar het milluchtvaart gedeelte?

Ron


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 29 apr, 2010 19:08 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 28 sep, 2007 0:48 am
Berichten: 5507
Woonplaats: Ede
Jammer dat je het niet gaat halen Ron, maar om er een haastklus van te maken zou
ook zonde zijn.
Maar ik ben wel heel benieuwd naar het eindresultaat, dus wellicht dat je je model in het militaire deel kan afbouwen.

Dave


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 29 apr, 2010 19:14 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 19 jan, 2008 22:23 pm
Berichten: 1263
Ja klopt was ook zeker niet van plan om te gaan haasten zit al zoveel werk en uren in doe lekker rustig aan.
Ga ook meedoen met de speedy build dus gaat nog wel ff duren denk ik maja je weet het nooit.
Ik vraag me alleen af hoe ik dit topic dan in de mil luchtvaart krijg neem aan dat een moderator dat moet doen?

Ron


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 29 apr, 2010 21:01 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 28 sep, 2007 0:48 am
Berichten: 5507
Woonplaats: Ede
Even een pb tje naar een moderator.

Dave


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 05 mei, 2010 22:38 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 19 jan, 2008 22:23 pm
Berichten: 1263
Ook verder geweest met deze kist gaat langzaam maar goed tot nu toe ben nu bezig met het simuleren van plooien in het linnen op de romp.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Houde jullie op de hoogte heb momenteel druk met drie kisten waarvan 1tje (BF110 G2) zijn eind in zicht is is alleen wachten op men nieuwe airbrush.

Ron


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 18 mei, 2010 17:43 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 19 jan, 2008 22:23 pm
Berichten: 1263
Ook deze staat niet stil weer een aantal vooruit gangen, de DH9 heeft nu zijn poten gekregen en het staart gedeelte is ook afgerond.
Ben nu bezig met een eduard setje voor het spandraatjes verhaal.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Was em weer, het gaat niet zo snel dat scratch builden maja heb strax wel een mooie kist staan.
De set vleugels is ook klaar en moet zeggen dat het resultaat er goed uit ziet.

Ron


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 18 mei, 2010 23:03 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 31 aug, 2006 11:32 am
Berichten: 2803
Woonplaats: Leiderdorp
Hij wordt echt mooi Ron!

_________________
History is the version of past events that people have decided to agree upon - Napoleon Bonaparte (1769 - 1821)
-------------
Groepsbouw Franse Luchtvaart 1900 - Nu

1/48 HobbyCraft Morane Saulnier 410

En geheel iets anders....Soviet Lehaitre - Tracked Motorcycle 1/12


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 22 mei, 2010 9:48 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 19 aug, 2007 0:43 am
Berichten: 1676
Woonplaats: Almere
Hoi Ron,
Dit project ziet er erg mooi uit. Iets waar ik mezelf in de toekomst ook meer op wil gaan richten (scratchbouw bedoel ik dan.).

Leuk je trouwens reallife te hebben ontmoet gisteren bij ASA. Bevalt je nieuwe speeltje een beetje? Ik zit zelf nog in dubio welke ik zal gaan aanschaffen, al denk ik dat het de evo 2in1 wordt met 0.15 en 0.2 naald.

_________________
Greetz, Daniël
To design a flying machine is nothing. To build one is something. But to fly is everything.
(By Ferdinand Ferber dedicated to Otto Lilienthal 1898)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement