Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 21:43 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: December
BerichtGeplaatst: do 01 dec, 2011 23:42 pm 
Offline
Moderator met vakantie
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 aug, 2005 23:22 pm
Berichten: 4977
Woonplaats: Brunssum
‘Tis afgelopen, leuk geweest. Ondank dat mijn grijze massa nog vol met niets toe doende “verhaaltjes” zit.
Natuurlijk ging het de afgelopen jaren nergens over en was het schrijven voor mij gewoon een leuke hobby om erbij te doen zonder enige pretentie. Dat sommigen dat waardeerden streelde natuurlijk wel mijn ego, ik weet zelf ook wel dat ik geen Jan Wolkers of Harry Mulisch ben. Zelfs hun schoenen strikken zou nog te hoog voor mij gegrepen zijn.
Maar toch, ik vond het leuk om te doen en er elke maand even voor te gaan zitten (en soms ook wat in “voorraad” te schrijven)
Dank voor jullie leuke commentaren al die jaren (om er ook maar wat rijmelarij door te gooien), maar door recente omstandigheden heb ik even alle forumplezier verloren. Modelbouwen stond noodgedwongen al op een lager pitje, maar op het forum las ik nog graag mee. Die fun is even helemaal weg dus ben ik eerlijk naar jullie, en bovenal eerlijk naar mijzelf.
De “avonturen” van Bert blijven nu in Roberts’ hoofd, en komen niet meer op het witte microsoft word scherm.

Nogmaals dank ik jullie voor de tijd die jullie genomen hebben mijn hersenspinseltjes door te lezen en te voorzien van olijke commentaren.

Bert/Robert


Omhoog
  Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement