Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 16:14 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 18 aug, 2011 14:23 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 26 maart, 2009 17:55 pm
Berichten: 1869
Woonplaats: Hilversum
Hiermee zou ik oorspronkelijk mee hebben gedaan met de tiger-groepsbouw, maar aangezien het brouwen niet zo lekker ging bij deze is 'ie nogal in de vergetelheid geraakt bij me, en laatst kreeg ik een één of andere "boost" om heb af te maken. Hierbij vergeten om foto's te maken.. Dus daarom dat 'ie hier staat. Het standaardje had ik nog ergens liggen. Voor het eerst heb ik gebruik gemaakt van spuitbusjes (glanslak van Testors). Ik vind het op zich wel redelijk gelukt, had geen druipers/lopers. Ik vind het wel leuk hoor, zo'n glansbak tussen al die matte sleuren :mrgreen:
Afbeelding

Het driehoekig gevormde lichtje op de staart.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb printerinkt gebruikt voor het tinten van het achterste deel van de canopy.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_________________
Groeten, Lars
Op de bank:
F-4F Phantom II in 1/32


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 20 aug, 2011 16:29 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 16 maart, 2010 22:32 pm
Berichten: 261
Ziet er mooi uit hoor, ik vind hem alleen een beetje te glanzend. Heb ik zelf ook gehad met Red Arrows, je bent geneigd die demo toestellen schoon en blinkend te houden, maar dat blijkt misschien op zo'n schaal net iets té :)
Ook wat stofjes te zien hier en daar, maar die kunnen er ook los op liggen in plaats van in de lak. :) Zelf ook aan den lijve ondervonden...
Ik heb de kit ook nog liggen, maar zie op tegen de decals, die grote decals halen vaak zo veel detail weg, al valt het bij jou mee zo te zien. :)
Netjes hoor!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 20 aug, 2011 18:28 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 26 maart, 2009 17:55 pm
Berichten: 1869
Woonplaats: Hilversum
ik heb 'm een aluminium sludgewash gegeven, om het effect te krijgen wat je op de doos ziet. Ik vind het best aardig gelukt. normaal zou ik het ook ietsjes minder shiny maken, maar ik vind deze er dusdanig glanzend uitzien, dat ik hem ook spiegelglanzend wilde. :brouw: De stofjes liggen er los op (gelukkig, want bij die grijze ernaast zitten ze in de lak), ik heb hem direct na het spuiten in een schoenendoos gezet. 8)

_________________
Groeten, Lars
Op de bank:
F-4F Phantom II in 1/32


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 23 aug, 2011 17:03 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13621
Woonplaats: Haarlem
Je bent goed bezig, ziet er strak uit! Ik zou wel het scheve Tigermeet van de standaard afhalen, want dat doet nu wel een beetje afbreuk aan de rest. Voor de rest erg mooi, leuk ook dat je dingen hebt geprobeerd met de printerinkt en de zilveren wash. :brouw:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement